MEDIA

Pengumuman

Tajuk Tarikh Terbitan Lampiran
Makluman Kerja-Kerja Penyelenggaraan Lif-Lif di Wisma JUPEM dan Bangunan Ukur 23-08-2019

Adalah ingin dimaklumkan bahawa Pihak JKR selaku Pengurus Projek bagi Kerja-Kerja Penggantian (2) dua buah lif di Wisma JUPEM sedang dalam proses panggilan tender untuk memilih kontraktor yang berwibawa bagi tujuan penggantian lif ini.

Kerja-kerja penggantian lif dijangka akan bermula pada bulan Oktober 2019 dan akan dapat disiapkan sepenuhnya pada bulan Oktober 2020.

Dalam masa yang sama Pihak Pengurusan JUPEM juga telah melantik kontraktor bagi Kerja-Kerja Penyelenggaraan Lif-Lif di Wisma JUPEM dan Bangunan Ukur. Selain daripada (2) dua buah lif yang digantikan oleh Pihak JKR, lain-lain lif di Wisma JUPEM dan Bangunan Ukur dijangka akan dapat beroperasi dengan baik pada atau sebelum November 2019.

Di atas segala kesulitan yang dihadapi oleh Warga JUPEM dan Orang Awam adalah amat dikesali dan dimohon maaf.

Bahagian Khidmat Pengurusan

Ibu Pejabat JUPEM

Etika Berpakaian Masa Bekerja 02-08-2019

Etika Berpakaian Masa Bekerja

Sistem eBiz JUPEM Geoportal telah dinaiktaraf ke versi eBiz 2.0. 02-08-2019

Dimaklumkan bahawa mulai 4 Mac 2019sistem eBiz JUPEM Geoportal telah dinaiktaraf ke versi eBiz 2.0. Ianya boleh dilayari melalui pautan: https://ebiz.jupem.gov.my. Sehubungan dengan itu, bagi pengguna yang telah/ pernah berdaftar sebagai pengguna eBiz sebelum ini, tuan/puan dikehendaki melakukan migrasi akaun dari eBiz lama ke eBiz 2.0 terlebih dahulu sebelum akaun tersebut boleh digunapakai seperti biasa. Disertakan panduan migrasi akaun eBiz seperti di bawah. Manual dan tatacara penggunaan eBiz 2.0 juga boleh dimuat turun di Laman eBiz, melalui pautan yang terletak di bahagian bawah (footer) >> BANTUAN >> UMUM

 

Aplikasi Mudah Alih JUPEM MyRTKnet 02-08-2019

Aplikasi Mudah Alih JUPEM MyRTKnet kini boleh dimuat turun di Google Play Store(https://play.google.com/store). Aplikasi yang telah dibangunkan oleh Bahagian Ukur Geodetik dan Seksyen Pengurusan Sistem Maklumat adalah untuk memberi kemudahan kepada pengguna mendapatkan maklumat ringkas seperti status dan maklumat stesen MyRTKnet, jenis cerapan yang ditawarkan serta kemudahan untuk pengguna memberi maklumbalas atau aduan mengenai Sistem MyRTKnet.